telemarketer-2

Veel gestelde vragen

Hieronder vindt u de veelgestelde vragen. Heeft u het antwoord op uw vraag niet gevonden? Wij helpen u graag!

Kom in contact

Zijn de prijzen op de website per persoon of per taxi?
Alle prijzen die op de website worden aangegeven gelden per taxi.

Rijden jullie ook ‘s nachts / in het weekenden /op de feestdagen?
Ja, we rijden 24 uur per dag, 7 dagen per week en 365 dagen per jaar.

Hoe kort voor vertrek kan ik online boeken?
Online boeken kan tot 24 uur voor vertrek.

Moeten wij de taxi delen met andere reizigers?
Nee, u wordt altijd rechtstreeks naar uw bestemming gebracht in een privé taxi.

Hebben jullie ook deeltaxi’s?
Nee, onze klanten hoeven de taxi niet met andere reiziger te delen.

Mogen wij de taxi delen met een kennis?
Ja, dat mag altijd. Er komt alleen een klein toeslag bij indien u twee ophaaladressen opgeeft.

Vervoeren jullie ook meer dan 8 personen?
Ja, dat doen wij maar dan alleen in meerdere auto’s want in een taxi mag je maximaal 8 personen vervoeren.

Kunnen jullie ons ook weer ophalen op de Luchthaven?
Ja, natuurlijk kunnen wij dat. Indien u door ons wordt opgehaald dan zult u onze chauffeur treffen bij het Meeting Point van het desbetreffende vliegveld.

Mijn mobiele telefoon is stuk, wat moet ik doen?
Omdat wij u standaard bellen na landing, is het goed om een tweede nummer aan ons door te geven. Wil het toch niet lukken met de telefoons, bel ons dan zo snel mogelijk op na de landing vanuit een telefooncel.

Aankomst van uw vlucht
Wij houden uw vluchtnummer in de gaten en weten daardoor of u vertraging heeft en proberen als uw vlucht later of vroeger binnen komt om toch voor u klaar te staan.

Bij uw retourvlucht naar Schiphol maakt het ons niet uit wanneer of hoe laat u vanaf uw verblijf vertrekt, wij willen alleen de aankomst datum en tijd op Schiphol weten.

Bagage
Is uw bagage niet op de bagageband, maakt u daar dan direct melding van op ons centrale nummer 070-3191731, ga daarna pas aangifte doen van vermissing. De chauffeur weet dan dat het even kan duren voor u zich bij hem meldt. Als u zich niet tijdig bij ons meldt en we weten niet waar u bent, dan vertrekt de chauffeur na 40 minuten vanaf het moment dat de bagage als afgehandeld is gemeld. Wachten heeft dan geen zin, want volgens onze gegevens bent u dan niet met de vlucht gearriveerd. Controleer uw bevestiging daarom op de juistheid van de gegevens.

Betaling
Betaling uitsluitend contant aan de chauffeur of via credit cards zoals Amex, Visa en Mastercard. Betaling vindt altijd plaats op de heen- en terugreis. De ritprijs staat altijd na de bevestiging vast en is inclusief laag BTW tarief

Ik wil vooruit betalen, is dit mogelijk?
Ja, dit is mogelijk.

Betaling op rekening
Voor bedrijven is het mogelijk om op rekening te rijden, meld dit wel voorafgaande aan de rit(ten), voor het rijden op rekening zijn wij genoodzaakt kosten te berekenen.

Kinderstoeltjes
Volgens de taxiwet zijn er geen kinderstoeltjes verplicht in een taxi. Op de achterbank van een taxi hoeven kinderen geen kinderzitje te gebruiken. Kinderen vanaf 3 jaar en volwassenen moeten wel gebruik maken van de gordels, voor zover beschikbaar. Kinderen jonger dan 3 jaar mogen in een taxi los op de achterbank zitten. Als er geen gordels in de taxi aanwezig zijn, mogen alle passagiers, zowel volwassenen als kinderen, los op de achterbank zitten.

Voorin een taxi moeten kinderen groter dan 1,35 meter en volwassenen de gordel gebruiken en kinderen kleiner dan 1,35 meter een goedgekeurd kinderzitje. Als er geen gordels in een taxi aanwezig zijn, mogen kinderen kleiner dan 1,35 meter niet voorin zitten, terwijl kinderen groter dan 1,35 meter en volwassenen in dat geval los voorin mogen zitten.

Navigatie
In al onze auto’s zit een navigatie systeem.

Wij moeten onderweg nog meer mensen ophalen, kan dat?
Ja, dat is mogelijk, maar dan moet u via een offerte aanvraag alle tussenstops aan ons doorgeven voor een juiste prijs berekening.

Ik heb een ander vluchtnummer in het buitenland gekregen, wat nu?
Als u een ander vluchtnummer heeft dan u heeft doorgegeven dan moet u dit zo snel mogelijk aan ons door geven door te bellen.

Mijn vlucht heeft vertraging, of komt veel eerder aan.
Dit is geen enkel probleem. Omdat u het juiste vluchtnummer heeft doorgegeven kunnen wij precies zien hoe uw vlucht ervoor staat. De chauffeur zal dus gewoon op tijd voor u klaar staan.

Douane 100% controle
Vluchten uit Nederlandse Antillen en Suriname hebben de 100% douane controle. Komt u met een van deze vluchten dan geldt de wachttijd van 60 minuten na landingstijd niet.
Met u is de afspraak gemaakt, dat u ons belt als u door alle dounaposten bent geweest dan zal onze chauffeur pas vertrekken om u op te halen.

Onmacht
Mochten wij de terugreis niet kunnen uitvoeren wegens ontmacht ( bijvoorbeeld door noodweer, verkeersproblemen ect.) dan kan aan deze reservering geen rechten worden ontleend. Eventuele extra gemaakte kosten voor een andere vervoer is voor eigen rekening.

Waar vind ik het meetingpoint op Amsterdam Schiphol Airport?
Als u of uw gasten en relaties aankomen op Amsterdam Schiphol Airport, gebeurt het vaak dat zij moeite hebben om bij het meetingpoint te komen. Het is ook moeilijk om uw weg te vinden op zo’n groot en druk vliegveld. De beste manier om snel uw chauffeur te ontmoeten is om na het laatste douanecontrolepunt (heeft u nog wat aan te geven?) direct naar het meetingpoint (richting treinen) in de centrale hal(Schiphol Plaza) te lopen. Er is maar één meetingpoint op de luchthaven, daarom is dit de plek bij uitstek om onze chauffeurs te ontmoeten.

U kunt het Meetingpoint vinden in de centrale hal van Schiphol Plaza tegenover de NS kaartverkooploketten en pal naast treinperron 1. Ook kunt u de zwarte wegwijsborden met gele letters volgen in de richting van Meeting point.

Snel een taxi nodig?

Wij brengen u zorgeloos naar uw bestemming. Maak het uzelf makkelijk en reserveer uw taxi altijd en overal online.

Taxi reserveren