Ophaalprocedure

Ophaalprocedure 2017-07-25T09:10:02+00:00

Onze service korte reistijden van en naar luchthavens.

Vliegreizen beginnen meestal op Schiphol. Gebruiken van openbaar vervoer brengt zo zijn nadelen mee. Bijvoorbeeld overstappen, zware bagage dragen, geen directe aansluiting, volle treinen, etc.

Met eigen vervoer reizen, geeft u een hoge parkeerkosten, uw auto onbeheerd laten met kans op schade en /of diefstal. Met onze service heeft u hier allemaal geen last van.

U wordt thuis opgehaald en direct bij de incheckbalie gebracht door onze chauffeur. U hoeft dus niet te zoeken of ver te lopen. Zelfs bij aankomst wordt u voor de deur van de aankomsthal afgehaald.

Ophaalprocedure Schiphol 

Om uw taxirit vanaf luchthaven Schiphol zo soepel mogelijk te laten verlopen, volgen hieronder de spelregels voor het ophalen:
1. U zet uw mobiele telefoon direct aan zodra u geland bent en naar de bagageband gaat.
2. De chauffeur neemt contact met u op om een ophaalpunt af te spreken.
3. Dat is standaard bij het BOVEN VOOR DE VERTREKHALLEN.
4. De taxi komt op uw teken voorrijden boven bij VERTREKHAL 2
5. Ga hiervoor met de (rol)trap of lift één etage omhoog, neem uitgang F (draaideur) en steek de zebra over naar de buitenste rijbaan hier zal de taxi(bus) u ophalen.
6. Wij zijn uiterlijk binnen een 30 minuten tot 45 minuten na de landing op Schiphol. In de tussentijd kunt u uw koffers ophalen.
7. Voor (zakelijke) klanten met uitsluitend handbagage gelden andere afspraken. Zij dienen dit wel van tevoren te melden.
BIJ PROBLEMEN
8. Mocht u ons desondanks niet kunnen vinden, belt de chauffeur gewoon even dan begeleidt hij/zij u telefonisch naar de juiste plek, of u kunt eventueel aangeven bij een van de andere draaideuren opgehaald te willen worden.
9. In sommige gevallen is uw vlucht vertraagd. Dit hoeft u niet te melden, wij houden uw vluchtnummer in de gaten. Mocht u echter (veel) vroeger aankomen dan gepland of een ander vluchtnummer hebben gekregen, dan willen wij dit uiteraard weten. Graag dan even bellen naar Nederland +31703191731
10. Vluchtnummers en aankomsttijden die niet kloppen  met de opgegeven datum kunnen niet worden gevolgd! Hierdoor loopt u de kans niet (op tijd) te worden opgehaald.
11. Wilt u ons ook bij vertragende factoren zoals verloren bagage, extreme drukte ed. alstublieft even telefonisch informeren. Wanneer u geen contact opneemt, dan vertrekt de chauffeur na 40 minuten vanaf het moment dat de bagage als afgehandeld is gemeld en berekenen het volledige bedrag van de rit  door.
12.
Is uw bagage niet op de bagageband, maakt u daar dan direct melding van op ons centrale nummer 0703191731, ga daarna pas aangifte doen van vermissing. De chauffeur weet dan dat het even kan duren voor u zich bij hem meldt. Als u zich niet tijdig bij ons meldt en we weten niet waar u bent, dan vertrekt de chauffeur na 40 minuten vanaf het moment dat de bagage als afgehandeld is gemeld en berekenen het volledige bedrag van de rit door. Wachten heeft dan geen zin, want volgens onze gegevens bent u dan niet met de vlucht gearriveerd. Controleer uw bevestiging daarom op de juistheid van de gegevens.